رایمان در روز جمعه شب (28 فوریه) حكم رایان را حاكم كرد ، هنگامی كه زاك تاپ برای اولین بار در كلیسای مادر موسیقی روستایی به مرحله محترم رسید. پیشنهادات به عنوان بخشی از تور آبجو سرد و موسیقی روستایی که فقط چند ساعت پس از پرواز فروخته می شد ، ارائه می شود.
برند برتر Top Top او را در واشنگتن سوق داد-که در دهه 1980 و 1990 در تأثیر موسیقی حومه شهر به همراه Bluegrass-با شکوه به خط مقدم نسل جدیدی از هنرمندان سنتی جدید که حرفه خود را صعود می کنند ، سوق داد.
افتتاح این نمایش شهروند تگزاس و جورج جونز آکولیت جیک وورتینگتون بود که به جمعیت گفت: “شما امشب طیف کاملی از موسیقی روستایی را می گیرید.”
کارگروه و توست به خوبی به این قول دست یافتند ، زیرا آنها خود را به عنوان مشعل های موسیقی ثابت کردند که سزاوار گرسنگی برای طرفداران برای صداهای الهام گرفته از دهه هشتاد و نود قرن گذشته بودند.
در طول شب ، هر دو نوازنده ترکیبی عالی از موسیقی خود را ارائه دادند ، که با تعداد زیادی بازدید از جونز ، کیت ویتلی ، مرل هاگارد ، جورج مودیک ، رندی تراویس ، سامی کیرچو مخلوط شده است.
در مجموعه خود با شخصیتی در مرحله کاریزماتیک و Twan Deep در “زمان زمان من” است ، سپس او آهنگی را مورد بررسی قرار داد که شاهد مارتی استوارت با عنوان “من یکی هستم”. Ace Gordon Mote شامل پیانو بود.
او همچنین نسخه ای از همکاری های خود را در میراندا لامبرت ، “سلام روز” ، قبل از اینکه سر خود را به تأثیر فامر جورج جونز با تهیه اخراج از کلاسیک جونز “تور بزرگ” و تحویل مخاطبان به “وایت لایتنین” ارائه دهد ، ارائه کرد. او با “کشوری که برای من ترک کردید” به پایان رسید و سلامتی خود را از مخاطبان شروع کرد.
Worthington گفت: “این آهنگ فرصت های زیادی پیدا کرده است.”
Jukebox با نئون در کنار تئاتر است ، جایی که او بازی های کلاسیک روستایی را با Top بازی می کرد و راهی برای تشویق مخاطبان می کند. جمعیت بلافاصله روی پاهای او بودند – و برای بقیه نمایش روی پاهای او ماندند.
TOP ، که در فیلم “آینده موسیقی کشور” برجسته شد ، که در اوایل سال جاری گذراند ، در گروهی از آهنگ های دو ساعته خود ، انتخاب گیتار AS ، نمایش های فعال و فداکاری به موسیقی قدیمی حومه را برای اثبات دلیل رهبری محصول امروز از ستاره های آینده کشور انتخاب کرد.
او از اولین پروژه روستایی خود ، گروه خود را با حضور در کشور خود در 15 بازی برتر “Sounds Radio” آغاز کرد. آبجو سرد و موسیقی روستاییقبل از آن او سر خود را به سمت ریشه های شکوفه خود با “من فکر نمی کنم” ، از پروژه Blogras با عنوان 2022.
بالا با جمعیت یک صمیمی صمیمی راحت داشت و شوخی های بین آهنگ ها را می شکند و آنها را به ترانه ها از آبجو سرد و موسیقی روستاییبشر
وی گفت: “من سپاسگزارم زیرا شما بیرون رفته اید تا از ما استقبال کنیم. ما از آن قدردانی می کنیم. شما به یکی از این آهنگ های بعدی نیاز خواهید داشت.” او با “خاک که به طلا تبدیل می شود” و تحویل ویژه به “Lonly for Long” ادامه داد و به دنبال آن “خورشید وجود دارد”.
مانند Worthington ، مجموعه او با یک آهنگ کاملاً انتخاب شده کاملاً برطرف شد و عشق او به کانن های عمیق کشور ، از جمله “Love Bug” از تنگه و “Ramblin” از هاگارد و تراویس “را برجسته کرد. او در پیراهن نشاسته ای متمایز و یک کلاه کابوی ، لبخند گسترده ای را زیر سبیل متمایز خود لبخند زد و همچنین سرش را با درخشش به برت رینولدز و سلک در پوشش “کادیلاک” در کرشاو گره زد.
Top ستایش بسیاری از معاصران کشور را به دست آورد و 6 میلیون پیروان ماهانه Spotify را به تنهایی جمع آوری کردند. تور او در مورد آبجو سرد و موسیقی روستایی قرار است در ماه مه عنوان Appalachian Wireless Arena در کنتاکی را صدر کند. او همچنین در راه های افتتاحیه آلن جکسون قرار داشت و امسال Dierks Bentley را افتتاح خواهد کرد.
بر اساس واکنش طرفداران در کلیسای مادر موسیقی روستایی ، که به عنوان خانه ای از سال اول گرند آوبری از سال 1943 تا 1974 خدمت کرده است ، به نظر می رسد که موسیقی روستایی در دست صادقانه است و این قله در یک مسیر مستقیم به بالای پرخاشگری خود در آینده نزدیک نشان می دهد -و این همان نوک Sepear of Music Classiple است که به عنوان موسیقی جدید که به ارمغان می آورند ، که به عنوان موسیقی جدید به ارمغان می آورند.
در اینجا ، ما به پنج لحظه از Ryman Top نگاه می کنیم:
بالا با ضربه و مهم عرض خود را می بندد
با نزدیک شدن به مجموعه Top ، به کشور وحشی وی نشان داده شد که ویروس پخش شده High Broadcast 15 “من دروغ نمی گویم”. طرفداران این گروه کر فراموش نشدنی را در صدر ریه های خود آواز خواندند و پس از ارائه عنوان عنوان آلبوم وی ، که به عنوان بیانیه مأموریت وی ، ژست سبک کلاسیک او و ادای احترام به فیله های کلاسیک ، “خرس خرس و موسیقی روستایی” عمل می کند ، دنبال شد. با بسته شدن عرض ، هواداران در صندلی های خود باقی می مانند ، به این امید که تا زمانی که چراغ های خانه ظاهر شوند ، ظاهر شوند.
حرکات عالی اثر کیت ویتلی
در میان منوی پوشش چاه در آن شب ، سرش به خواننده بولگراس که به Blue Grass روی آورد ، که تالار موسیقی اواخر فامیر ، کیت ویتلی است ، با نسخه خلاقانه “کنتاکی Blubird” از ویتلی ، که مسیر آلبوم Witti در سال 1991 بود ، گره زد.
از “خانه آجر” گرفته تا bluegrass
بیشتر اجراهای موسیقی مدرن روستایی حاوی حداقل یک-اگر چند عناوین اصلی عشق خود را به موسیقی رپ ، هیپ هاپ یا راک نگه می دارند. تنها لحظه ای که جیمی ، عضو ارشد ، در سال 1977 با خنده موجود به گزیده ای از فیلم “خانه آجری” رسید و سریع می گوید: “ببخشید اگر کمی در کلیسای مادر احساس کردم.”
از آنجا ، این گروه منحرف شده است تا از Bluegrass Top Top – یا همانطور که به شوخی گفت ، از “خانه آجری” تا Bluegrass ، برجسته شود ، بنابراین بیل مونرو به این معنی بود. Top در بازی Bluegrass در یک گروه خانوادگی بزرگ شد ، سپس بخشی از Bluegrass دیگر مورد توجه انجمن بین المللی Bluegrass قرار گرفت ، قبل از اینکه پروژه وی به تنهایی در Bluegras در سال 2022 منتشر شود. Astrate. “این آهنگ را به عنوان همکاری با بیلی استرینگز ، که در همان شب در خیابان در Bridgestone Arena نمایش اصلی خود را اجرا می کرد ، ضبط کرد. متأسفانه ظاهر ناگهانی تاندون ها وجود نداشت ، اما Top ثابت کرد که او می تواند بیش از آن باشد که آن را در Skaggs Classic نگه دارد.
“تقلب” تاپ پاسخ مشتاق می کند
در یک نقطه از نمایش ، نکته برتر که زمان “یک تقلب” در گروه فرا رسیده است ، همانطور که در “استفاده از من” خود راه اندازی شد. پژواک این مسیر مدتهاست که با طرفداران در رسانه های اجتماعی و پخش طنین انداز است و به بهترین 40 در طرح داغ این کشور رسیده است. هواداران قطعاً به ریمن پاسخ دادند.
هر بار که قله خط را خوانده بود ، “به من بگویید که مرا دوست دارید و به من بگویید که به من احتیاج دارید” ، گریه ها از شرکت کنندگان در سراسر کلیسای مادر با مساحت 2300 صندلی بیرون می آمد ، در حالی که با یک لبخند جزئی هر از گاهی به بالکن نگاه می کرد.
Top & Worthington یک عکس هشدار دهنده موسیقی ارسال می کند
اگر ترکیبی از Top and Worthington در این تور نشانه اصلی آن را ارسال نمی کند که صدای کشور سنتی بازگردد ، خوانندگان یک پیام مستقیم به نشویل ارائه می دهند ، جایی که آنها رایان را به صحنه می گذارند – همان مرحله ای که بسیاری از قهرمانان موسیقی روستایی انجام دادند – جایی که آنها به وضوح با همکاری قوی به موسیقی روستایی وفادار هستند.
به مناجات “دهه نود!” از بین مخاطبان ، اجلاس سرگرم کننده معمولاً در مورد چگونگی گاهی اوقات ، “نشویل به طور کلی استعداد خوبی برای از بین بردن موسیقی روستایی دارد” ، واتینگتون از پیوستن به وی در زایمان از خیابان جورج/آلن جکسون ، که به “کشتن” که در حال فریاد زدن در توده ها بود ، استقبال کرد ، جعبه های آبجو را بلند کرد و آنها را به عصرانه سوق داد.
منبع: https://www.billboard.com/lists/zach-top-ryman-auditorium-show-best-moments/
تحریریه علیرضا موزیک